Söndag

Har kunnat gjort så mycket mer idag än va jag har gjort, men jag har varit så otroligt seg. Har däremot fått kramas en hel dit vilkt är mycket mycket roligare än att studera :) Igår var jag och älskling i Sundsvall och handlade. Det var kanonkul! Det allra bästa var att vi fick vara tillsammans. Och vilken drös av affärer, på ett och samma område! Kanske var tur att jag varit i Umeå innan, annars hade jag nog handlat ihjäl mig, men jag höll mig från att handla. Köpte i alla fall en nödvändig sak till bilen, en hjulmutternyckel som jag behövde. Sen så köpte jag en kräm till mamma som hon ville jag skulle titta efter. Även en skohylla :)

Ser fram emot det som komma skall! :)

Jag älskar att spendera tid med världens absolut mysigaste kille. Han är helt klart allt jag någonsin önskat och mer därtill! Jag hoppas och tror att det väntar ett underbart liv för oss två. Vilken tur att han är min! <3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men det är helt sjukt hur lite tide det är kvar. Jag mår lite illa när jag tänker på det. Har ni mycket såhär i slutet?

2008-05-12 @ 17:21:10
URL: http://anelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0