Stressigt

Okej, nu har ,åndagen gått och jag kan glatt meddela att jag kan stryka en sak till. Imorgon kan jag förhoppningsvis stryka lite mer. Har nämligen ganska mycket ledig tid på eftermiddagen vilket innebär att jag hinner med litegrann i alla fall. Ska försöka att inte vara alltför noggrann :P En glas nyhet till är att uppgiften som vi fick på Redovisning och Beskattning är ändrad. Vi skulle få göra en anan uppgift där son man åtminstone kan klara av. Skönt!

Svenska C:
CV och personligt brev

Redovisning och beskattning:
Praktikfall 4 - innebär att göra tre deklarationer till privatpersoner, samt bokslut för två mindre företag (om jag inte minns helt fel)

Som sagt ändrat till
Redovisning och beskattning:
Praktikfall 5 - Internredovisning


Imorgon blir det nya friska tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0