Fredagkväll

...vilken härlig kväll.

Visade sig tillslut att helgen skulle spenderas i Dorotea. Blir nog bra det. Har precis kollat på Idol, missade dock de första 30 min. Funderar nu på att ta ett bad, känner mig lite frusen. Sedan blir det till att sova, och imorgon ska jag äntligen få sova så länge jag vill. Härligt!
Pga brist på matidéer och brist på ork så blev det pizza till middag. Gott! I övrigt har jag inget nytt att berätta. I helgen ska vi nog försöka röja undan i "ratrummet" som det blivit i stället för data- och gästrum. Allt överblivit som vi inte tagit i tu med har fått hamna där. Men det ska nog gå ganska snabbt att ordna upp. Så det står väl på att-göra-listan i helgen. Annars är det vila som gäller. Kanske lite promenader.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0