Halloween-helgen

Som planerat blev det i lördags middag hos oss med Kim och Sandra. Maten blev riktigt lyckad tycker jag, men jag såkade radera mina bilder just på middagen. Struntsamma, mysigt var det. Efter vi hade ätit kom det lite mer folk. De kom som i omgångar, två-och-två, så tillslut var vi rätt många. Vår tanke från början var ju att ha inflyttningsfest men vi ångrade oss när vi kom på hur mycket folk det skulle bli. Och ändå blev det fest, och ett par stycken som lämnade ganska mycket spår efter sig. När jag vaknade igår morse tänkte jag att det är bäst att jag börjar röja undan på en gång. Jag var ju faktiskt pigg igår. Det tog över en timma bara att diska. Men nu blev det ju typ inflyttningsfest ändå, så nu har vi ju gjort bort det. Blir nog inga många fler gånger, för jag är så rädd om allt och jag tycker det är ganska jobbigt om jag ska vara ärlig. Kommer alltid folk som man knappt känner, men somkänner någon annan osm är där, det är jobbigt. 
Men vi hade trevligt medans vi var hos oss. När vi kom på hotellet tycker jag det blev väldigt tråkigt måste jag säga.  Jag gick nog mest runt och väntade på att vi skulle fara hem. Men nu är det bortgjort i alla fall. Tur att vi inte klädde ut oss, det hade bara varit bortkastat.
Bilder från helgen kommer nog nästa helg eftersom jag har min kabel i Vilhelmina :P


Jaja, ikväll ska jag nog göra egna köttbullar till middag. Nu till helgen ska jag äntligen hem till mor och far. Som jag saknar dem! Ska bli treligt. Dessutom har det ju öppnat en massa nya affärer i Vilhelmina som jag inte ens har hunnit vara på än. Blir ju nästan som att åka till stan:P Haha.

På Att-hinna-med-listan till helgen står, MIO, Blommona, Skoaffären och någon ny butik med billiga grejer som mamma berättade om. Sedan ska jag och mamma även hälsa på M och hennes lille pojke :)

Blir nog en trevlig helg att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sedan ska du ta och pallra dig hit på en kaffe tycker jag! ;)

2008-11-03 @ 18:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0