Imorgon

...är det allvar. Går nog bra :)

Känner mig ganska matt ikväll, men försöker studera lite. Ibland funderar jag på om jag kanske håller på studera tills ingenting verkar logiskt längre. Jaja, resultatet får avgöra.

Ikväll är det fotboll, 20.30 kanal 9, för den som är intresserad. Sverige-Holland.
Gahh vad jag saknar att spela! Men nu är konditionen och styrkan nere på noll så det skulle nog ta ett tag att komma tillbaka i form igen. Var på Spinning igårkväll. Instruktören var från Vilhelmina så jag kände igen han. Var faktiskt riktigt jobbigt! Hua. Men det kändes bra efteråt. Kommer nog att göra om det i alla fall :) Kul att ha något att göra. 

Kanske tvättmaskinen har stannat nu. Jag ska nog springa ner och hämta tvätten då.

Helgen närmar sig med stormsteg. Det går så fort! Ska nog bli en bra helg. Bara två arbetsdagar till.


Nej, nu ska jag hänga tvätt.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0