Inte ensam

Känner mig mätt och belåten efter en god middag:) Trodde jag skulle spendera kvällen ensam, men jag fick en väldigt glad överraskning då älskling skrev ett sms att han skulle komma hem. Gladeligen sprang jag hem och lagade Crêpes med räkor och champinjonstuvning. Mums!
Nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen. Tycker jag att jag förtjänar efter en dag som denna. Har hårdstuderat idag och ansträngt min lilla hjärna så jag känner mig aningen utmattad. Men det känns bra att jag inte är ensam, tycker inte om att vara själv.

Imorgon ska jag gå på Spinning. Det blir nog bra det :)

Mitt paket från Ellos har kommit, men det ligger i Vilhelmina. Ska försöka hämta det innan helgen. Hoppas det passar :)


Nej, hopp hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0