Kaffe, ja tack

Ja men Ida, jag ska ta och göra det när jag har tid och är hemma i Vilhelmina igen. Då lovar jag att jag ska komma på en kopp kaffe. Är ju i och för sig hemma i helgen men jag tror knappt jag hinner med och nu vill jag ju förstås umgås med mor och far.

Yes yes, sitter i lägenheten just nu och skriver, det betyder att vi har internet nu!! :) Underbart måste jag säga. Nu kan man göra allt här hemifrån. Nu fattas bara min kamerakabel, men den får jag ta med mig hit efter helgen.

Det här är roligt.

Men nu har jag inte tid med detta. Är nog glad att jag är klar med mat och tvätt. Ska ta och studera lite nu när sweet inte är hemma så jag kan koncentrera mig :P



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jamen du jag är ju hemma när som helst, så när du har tid och är hemma så är det bara att du hör av dig så slår jag på kaffehurran;)

2008-11-04 @ 18:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0