Lördagkväll

Känner mig väldigt trött, och har gjort det hela dagen i stort sett. Har precis kikat färdigt på Stjärnor på is där jag hejar på Markus! Tror nog han går till final. Han och Jesper. Någon av dem måste vinna. Har med andra ord missat Dansbandskampen även denna helg, men det gör inte så mycket. Kanske hinner med reprisen imorgon, vi får se.



Igår kväll när jag kom hem såg jag på Idol. Tyckte det var helt fel person som åkte, men det går ju inte alltid som man vill.

Idag vaknade jag kl.11.00. Åt lunch och åkte sedan ner på byn. Fixade några pyttesmå hängväxter och krukor till mina två nya hyllor som jag köpte på Indiska i Östersund. Blir nog jättefint att ha dem i sovrummet tror jag. Sedan var vi och kikade på Tallen och Domus. Jag kollade efter någon fin adventsstake, men tyckte inte att någon var speciellt julig. Men det ordnade sig tillslut ändå.
Har snöat hela dagen men jag tror att det lugnat ner sig nu i alla fall. Har kommit en hel del inatt och idag.

Hann med att läsa itvå timmar vilket var jättebra. Ska försöka bli klar med utbildningen i veckan. Skulle vara skönt att få det undanstökat.

Efter läsningen blev det middag, Varmrökt pepparlax med potatis, farligt gott är det!! Sen såg vi Passion of the Christ. Mamma hade aldrig sett den, men jag har sett den tre gånger nu. Den är ändå riktigt bra gjord tycker jag.

Har med andra ord hunnit med en hel del idag och nu tycker jag att jag förtjänar en god natts sömn. Ska försöka dra mig mot Dorotea i tid imorgon, så det blir nog middag med älsklingen där :)


Hoppas mina Ellospaket hinner komma i veckan! Väntar med spänning och skulle verkligen vilja ha dem till nästa helg. Det värsta är väl att de kommer till vilhelmina, men det löser sig :) Bara de kommer i veckan så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0