Lussebullsbak

Sagt och gjort. Bakade lussebullar igår kväll för första gången i mitt liv och jag måste säga att det blev riktigt lyckat! Så nu är adventsfikat räddat. Tänkte ju ta en bild, men glömde totalt bort det eftersom det blev så sent och jag var hemskt trött. Efter baket tog jag mig ett varmt bad. Väldigt avslappnande var det. Är så härligt att ha badkar!

Jaja, ikväll blir det till att tvätta och stryka julgardinerna. Hade nämligen tänkt hänga upp dem ikväll :) Blir nog mysigt tror jag. Får se om det finns tid över till att kanske baka några kakor. Hade nog tänkt mig Skura knäckiga kakor, de är såå goda! Eller kanske drömmar. Ja vi får helt enkelt se om jag har tid :)

Dagens middag:
Biff & Potatis med lök och brunsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0