Pigg

Så ovanligt, jag känner mig pigg. Dessvärre var jag inte dte imorse. Bllev ingen promenad idag heller :S Men men. Önskar det var ljust på kvällarna så jag kunde gå då.

Ikväll kommer mamma och pappa och hälsar på. Pappa ska hjälpa mig med lite fönsterlampor och så:) Åh vad roligt det ska bli!! Saknar dem! Men i helgen ska jag ju hem också. Undrar om jag ska bara en kaka ikväll då? :/ Men björnbär,hallon och blåbär. Vi får väl se hur mycket jag hinner. Skulle ha hunnit med att tvärstäda lite, igen, blir grusigt inne så otroligt fort. Och dammigt! Men det hinner jag nog.




Nej, nu ska jag ta vara på den tid jag är pigg :P Och ikväll blir det Chili con Carne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0