Stan

Tog mig ledigt i två dagar för att följa med Timmy till Östersund. Var riktigt trevligt och det bästa av allt var väl att han var så duktig och klarade uppkörningen som han kom dit för :) Grattis älskling!
Jag hann med att julhandla en del och så blev det ett par grejer till mig själv också, så det var trevligt. Vi fick bo i Davids lägenhet vilket var perfekt, och det blev en riktigt mysig två-dagars-vistelse i stan. Var verkligen värt att vara ledig och umgås.

Hittade äntligen ett par skor som var helt okej. Är ju så konstigt mode nu tycker jag, men efter många om och men fann jag ett par som var lite mer i min stil. Och de är varma och sköna vilket var tanken.

På hemvägen stannade vi i Strömsund för att kika en sväng på DollarStore. Även där blev det lite småplock. Sedan när vi väl var hemma i Dorotea igen blev det middag hos Annika och Lars-Ove samt tårta på det.

Åkte efter maten hemåt mot Vilhelmina och Timmy for till fjälls.
Saknar honom redan men imorgon ses vi ju igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0