Tacos

Blir riktig lyxmat såhär mitt i veckan. Hade lite idéer så jag tänkte att då kan jag lika gärna göra något enkelt och gott :) Dessutom behöver jag bli av med lite av mina grönsaker innan de blir dåliga, och i stället för att bara göra en sallad bestämde jag mig för tacos. Mums! Känner hur gott det luktar av tacokryddan! Nu väntar jag bara på att sweet ska komma hem så jag får mumsa i mig lite mat.

Känner mig väldigt hängig ikväll, huvudvärk och trötthet, men det är ju inget ovanligt från min sida att jag är trött.
Har varit lat och inte promenerat nu påö två dagar, men skitsamma.

Beställde den svarta tröjan igår, det fick bli så :) Hoppas den passar. Skulle helst vilja ha den innan nästa helg men den hinner nog inte komma tills dess. Jaja, jag får väl hitta något annat att ha på mig då.

Funderar på om man skulle ha städat lite smått inför helgen ikväll. Kan ju ta dammsugaren ett varv i alla fall. Blir grusigt och dammigt så himla fort! Skulle även ha läst lite.

Blev klippning igår, känns bra. Blir så jobbigt när detg börjar kännas slitet. Men det blev bara toppning som vanligt :p

Jag är hungrig!

Kommentarer
Postat av: Erika

Wooow! Vikken duktig kille du hade igår...hälsa å gratulera så himla mycket från mig å mina killar! Hoppas att ni har en trevlig helg :)

2008-11-15 @ 11:33:00
URL: http://tallbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0