Utmaning

Av: Shiromi


De regler som gäller är:
- Länka till den person som har utmanat sig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.




Sju saker om mig

Jag älskar min underbara sambo enormt mycket
Jag saknar och tänker på mina älskade föräldrar väldigt ofta (även fast de bara är fem mil bort:P)
Jag älskar att resa
Jag önskar att jag hann göra mer än vad jag hinner
Jag tycker om att laga mat och städa
Jag kan bli stressad över lite
Jag beundrar Elvis Presley



Jag utmanar:
Kajsa
Ida
Erika S
Karin
Erika K
Johanna

Kommentarer
Postat av: Erika K

Hellooo!! Rackarns, jag visste inte ens att du hade en blogg...ska anta utmaningen när jag har tid! :)

2008-11-03 @ 22:14:27
URL: http://tallbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0