Vilhelmina, lördag

Vaknade imorse, duschade fikade. Sedan åkte jag och mor ner på byn. Började med att gå på MIO och kika en sväng där mamma fyndade lite prydnadskuddar. Åkte vidare mot Sportringen där jag skulle kolla om jag hittade några bra vinterskor, men jag fastnade inte för några. De var så klumpiga allihop, jag vill ju ha ett par som är lätta att gå i. Fortsatte mot Babyhörnan där jag köpte en liten present till Malins nyfödde lille pojke, Julius. Blev småsockar samt ett par jättesöta små tofflor. Gick och kollade på Skohyllan, men där fanns inget alls som föll mig i smaken. På Ica träffade jag sedan Borgafolk och surrade lite. Sdan bar det iväg till nya Blommona. Även där kollade jag bara. Hittade en massa som jag ville ha men köpte ändå inget alls. Vi for och käkade lunch och sedan gick vi på Fyndhörnan, den nya affären nere på Konsum. Lyckades hitta lite småplock och det fanns tomtar och julpynt i all oändlighet, men köpte inget sådant. Det är ju ett tag kvar till jul. Åkte  sedan till Svannäs för att hälsa på Malin och babyn. Jättesöt var han, och pytteliten, inte ens tre veckor gammal. Efter besöket blev det Ica igen där vi köpte tårta till Farsdag.  Sedan Konsum igen  och hemåt.  Helgen går alltid så otroligt fort.

Såg på en skräckthriller igårkväll, Gothika. Var riktigt bra tyckte jag, men pappa somnade så jag fick se själv. Mamma hade redan lagt sig innan filmen började. Ikväll blir det Stjärnor på is. Dansbandskampen är ju samtidigt men det får jag lov att titta på imorgon när det är repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0