Glömde kabeln

Jag som skulle lägga upp bilder i helgen, och det blev ingenting av. Glömde ju bort kabeln till kameran så jag kunde ju inte ens lägga in bilderna på datorn. Får helt enkelt bli nästa helg i stället.

Var i Umeå en sväng i lördags och inhandlade lite småplock till lägenheten som jag kände fattades. Sedan blev det tre stycken tröjor också:) De behövdes faktiskt nu när det börjar bli lite kallar. Letade efter ett par svarta jeans, men hittade inga som jag tycket passade, men det kanske jag finner framöver. Jag som bara hade svarta kläder tidigare har snart inte kvar några.
Det var i vilket fall trevligt att åka med mor och far på en liten shoppingtrip. Vi köpte en massa blommor så nu har jag fyllt upp mina fönster med blommor. Känns riktigt bra, men jag skulle gära ha fler orkidéer. Blev en nu, men det blir nog fler framöver kan jag tänka mig.


Detta var inköpen. Den första tröjan köpte jag i både grått och marinblått, men den andra tröjan var mörkgrå och inte svart. Fanns bara ingen bild på den.


Nej, nu ska jag äta lunch, och ikväll blir det tacos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0