Kvälls-& morgonpromenad

Känner mig ändå ganska duktig med tanke på hur otroligt lat jag varit den senaste tiden, eller kanske till och med det senaste året :S Älskling och jag var ute och promenerade igår kväll, vilket var väldigt mysigt. Är så friskt och härligt ute nu. Alldeles perfekt för att promenera. Vi gick i alla fall från oss hem till Klövervägen och sedan tillbaka. Plus att vi båda hade gått till och från jobbet, så det var ju riktigt lyckat. Imorse hann jag även promenera än timme innan jag gick till jobbet, dock själv, men riktigt härligt det med trots att jag var så otroligt trött imorse, som vanligt :P

Idag ska jag kolla upp om det finns något roligt vi kan ha på oss på halloween. Jag har nog aldrig klätt ut mig nästan, inte i mitt "vuxna" liv i alla fal, och jag haringen bra fantasi heller, så vi får se. Allt eller inget.

På lördag ska i alla fall K & S komma över till oss på middag. Det blir Inbakt fläskfilé med Potatisgratäng och färska champinjoner. Kanske like grönt också. Får se. Blir i vilket fall trevligt :)

Funderar ofta på hur jag ska placera något på väggarna i lägenheten men kommer inte frram till något bra. Skulle vilja ha några riktigt snygga tavlor. Kanske borde gå på MIO hemma i Vilhelmina nästa helg och kika om de fortfarande har tavlor på 50%. Fanns ju enormt många fina sist jag var där i fyndhörnan. Där hittade jag även min byrå och spegel med guldkant. Fattar inte varför jag inte köpte några tavlor då. Men jag har ju så svårt för att bestämma mig. Vi får helt enkelt se.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Shiromi

hoho! utmaning till dig på min blogg.

2008-11-03 @ 11:13:17
URL: http://shiromi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0