Mycket att göra

Ikväll har jag verkligen fullt upp. Har tvättid 17-22, en vittvätt och en mörk/blandad. Ska sätta om mina garderobsblommor som växer så det knakar och laga god mat, vilket tar lite tid. Det blir vitlökskyckling med potatisgratäng. Hoppas det uppskattas. Själv tycker jag det är supergott, iaf när mamma gör det. Har inte gjort det själv än så det blir premiär.

Redan onsdag, snart helg igen vilket betyder jakt. Känns kallt men det är bara att klä sig riktigt. Hoppas på lite tur nu.

Igår åkte vi till mamma och pappa i Vilhelmina och hämtade köksmöblerna som hade kommit dit. Var meningen att de skulle lämnas av på busstationen i Dorotea, men det gick kanske en annan väg, jag vet inte. Pappa monterade i alla fall ihop det, snäll som han är, så det var bara att hämta och ta med sig.
Känns verkligen bra att äntligen kunna äta vid ett bord i köket och inte framför teven.
Nu återstår bara att hänga upp lite fler lampor och hänga upp tavlor, sedan är allt klart. Känns riktigt bra.
Måste även fixa en lång kabel till datorn. För uttaget till modemet sitter nämligen i vardagsrummet, och där vill vi ju inte ha datorn.

Vänta även på en duschstång så jag kan hänga upp duschdraperiet :)

That's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0