Otroligt seg dag!

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Idag känns det som om jag inte ens har vaknat än överhuvudtaget. Jag orkar inte tänka alls. Skitjobbigt för jag var trött igår också men det var långt ifrån så här mycket som det är idag.
Otroligt segt och jag längtar så otroligt mycket efter Timmy. Har varit extra jobbigt att vara ifrån honom de här senaste dagarna. Vilken tur att han kommer hem ikväll, men det känns väldigt länge dit. Nu vill jag bara bli omfamnad och sitta framför teven.

Ikväll blir det älgkött till middag, hoppas verkligen att han är hemma till middag. Annars väntar jag nog ett tag med att laga mat, för det är ju mycket trevligare att äta tillsammans. 

Var förövrigt jättemysigt att mamma kom och hälsade på igår. Vi åt och fikade , såg på Glamour och skvallrade. Jätteskoj. 

Nej, nu ska jag fortsätta med mina studier.


Imorgon blir det middag på Restaurang Malgomaj och Bowling efter det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0