Ensam

Var ensam hemma igårkväll. Tyckte det gick bra ändå, jag är inte van att vara ensam. Kunde sova bra också.
Ikväll tror jag att jag ska stöka bort lite grejer som fortfarande bara ligger och väntar på att bli fixade. Tycker det är lite jobbigt att det ligger grejer på golvet i köket t.ex. Undrar om köksbordet anlänt. Kanske borde ringa och fråga :P Är lite nyfiken för mamma sa nämligen att resterande grejer kommit som vi beställde.

Igår tvättade jag också för första gången. Det gick bra, men jag gillar inte riktigt tvättstugor. Kläderna blev i alla fall rena vilket är huvudsaken. 

Ikväll blir det nog fläskfilé med färska champinjoner till middag tror jag:) Var ju extrapris på fläskfilé på Konsum förra veckan och jag fick även rabatt igår när jag handlade så då passade jag ju på såklart. 

Hade tänkt ta en promenad igårkväll men det blev så sent så jag funderar på att göra det direkt efter jobbet. Alltså kanske ta en omväg hem eller nått. Vet inte än när Timmy kommer hem. Lär ju få höra under dagen, så om han inte hört av sig när jag slutar tar jag min promenad. 

Nej, nu har jag inte tid med detta.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0