Hårklippning

Gaah, jag blir tokig på mitt hår, det känns så ovårdat. Tur att jag har bokat klippning på fredag.
Andra arbetsdagen denna vecka är slut. Känns otroligt bra att jag promenerar till och från jobbet. Härligt väder har det varit både igår och idag så det har ju varit perfekt! Beställde från jotex igår och upptäckte att även jag själv har fått ett 50% erbjudande, så det blir två beställningar=mer rabatt :) Fast man blir ju lite lurad för man måste ju betala frakt två ggr. Är dock inte så dyrt.

Får väl se vad det blir ikväll. Kanske lyssna lite mer på ljudbandet eller se på One tree hill.

I övrigt är allt helt ok idag. Känner mig bara allmänt less.



 
The King


Måste bara nämna att dvd-boxarna som vi plockade hem från ginza var riktigt bra. Intressanta var de i alla fall, och man fick veta mycket nytt. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0