Helgen

Jag har köpt nya skor, finally hittade jag ett par som jag trivs med. Skitsnygga och de är även lite fodrade så det passar ju hösten perfekt. Liten klack, lågt skaft och svarta. Försökte hitta en bild på dem men hittade ingen. Köpte dem i vilket fall på ICA Tallen så det var ju bra. Skulle egentligen köpa ett annat par med högre skaft och högre klack, men jag ångrade mig. Gjorde ett smart val, bekväma skor är ju bättre än obekväma.

I helgen blev det lite kött, men jag har inte fått skjuta något än. Tog inga bilder heller. 

Har verkligen haft fullt upp i helgen. Men nu är det en ny vecka. 

Ikväll ska jag på hudvårdsklass- Mary Kay. Blir nog trevligt :)


Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0