Hem ljuva hem

Har faktiskt haft lite hemlängtan i veckan, och nu är jag hemma och kommer vara i Vilhelmina hela veckan. Fast på dagarna jobbar jag ju i Dorotea. Men på kvällarna kommer jag att vara hemma. Älgjakten börjar idag men eftersom jag jobbar så kommer jag bara jaga helger. Åkte från Borgafjäll i morse ett tag efter Timmy farit ut i skogen. Hade varit trevligt att vara med idag när det har varit så fint äder. Var så otroligt fint i fjället i morse. Soligt och kallt. Luften kändes väldigt uppfriskande i alla fall.

Tänkte att jag kan ju åtminstone dela med mig av lite bilder från älgjakten ifjol och året före det.

Älgjakt 2006



Älgjakt 2007




Det var jättefint väder båda de här dagarna som jag lagt upp. Idag har det ju också varit fint som sagt, så hoppas det håller i sig så det inte blir en massa regn igen. Inge kul å sitta ute då.

God jaktlycka!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej på dig! Tackar så mkycket! Hon är helt underbar! Det är så mysigt att va hemma å mamma!=) Ja nog stöter vi på varandra, det är ju inte så stort lillvillis! =) Men är du i Dorotea nu å jobbar eller? Bor i Villis? Absolut diggar jag Elvis! Han är ju hur skön som helst!;) Annars är allt bara fint. Har åkt på förkylning, å Bella med. Stackars liten ligger o snorar! Man blir galen av att bara va inne så vi har faktiskt tagit oss några långsamma promenader i det friska vädret. Så skönt med höst! Hur är det annars med dig då? kram från jag å bella!

2008-09-01 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0