I don't wanna live without you

Nu först har jag lyckats duscha. Blev upptagen med en massa annat vilket drog ut på tiden, men jag är ju ledig så jag har ju inte brådska direkt.
Fikat som mamma gjorde var kanoners. Gott gott! Vi ska väl äta middag inom kort och det blir lax idag :) Det blir smaskens. Funderar på att sova riktigt tidigt i stället för att ta en tupplur nu. Är faktiskt inte lika trött längre. Det kanske lönar sig att hålla sig vaken ändå.

Jag borde städa lite, eller rättare sagt rensa och kolla vad jag ska ha kvar och inte. Har ju en massa saker som jag inte behöver, en massa skräp helt enkelt. Det kanske kan hålla mig vaken ytterligare ett tag.









                                        I don't wanna live without you. I don't wanna miss you every day and night.
Without you I would die.





- Fastnade i gamla minnen. Lyssnar på lite låtar från en helt underbar tid. Jag drömmer mig tillbaka. Vilken tur att jag fortfarande kan drömma och uppleva allt om och om igen.

En snart två år gammal bild, men jag gillar den och jag är lika fortfarande lika lycklig som jag var då.

Älskar.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0