Inflyttning

Har flyttat förfullt i helgen. Var en hektisk dag igår men ycket blev gjort och vi fick mycket hjälp av pappa, Christer och Janni så det var kanon. Jag gav mig inte förrän kl var nästan halv tolv på natten, men då hade jag hunnit med att fixa till sovrummet klart. Det är helt klart det snyggaste rummet i lägenheten, är helnöjd. Det enda som inte blev gjort var att sätta upp spegeln men det blev fixat idag.
Nu har vi ätit middag hemma hos Christer och ska väl dra oss tillbaka mot lägenheten. Hade nämligen tänkt mysa till det lite med en blåbärskaka :) Måste ju prova den nya spisen.
Ska även fara men alla banankartonger som blivit ståendes inne. Känns som de är överallt.

Imorgon är det måndag. Då får jag väl pyssla på på kvällarna.

Jaja, ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Shiromi

När får man komma och hälsa på? :) Vad spännande!

2008-09-28 @ 19:59:05
URL: http://shiromi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0