Jakt 080914

Idag blev det kortdag. Hände absolut ingenting. Hoppas verkligen att det kommer gå bättre nästa helg. Åkte tidigare imorse,
var iväg innan 06.00. Jag somnade i omgångar på vägen hem men än så länge har jag inte somnat riktigt sen jag kom hem. Beror nog på att jag inte lagt mig ner.




Höst





Hade tänkt hoppa in i duschen nu. Sedan kanske ta mig ett fotbad och en tupplur, bara rå om mig själv en stund. Mamma bakar just nu så man får väl go'fika också snart :) Inte helt fel. Blåbärsmuffins om jag inte såg helt fel. Mums!


Idag är det redan den 14:e. Fattar inte, halva den här månaden har hunnit gå och jag hinner inte med riktigt. Tyckte nyss att det var jättelänge kvar till flytten men nu är det helt plötsligt så nära!

Måndag imorgon och jag känner mig inte alls taggad just nu, men imorn bitti känns det nog bra igen. Ska vila riktigt idag.
Känns fortfarande otroligt skönt att inte behöva tänka på läxor på helgerna. Jag tyckte värst om söndagar eftersom jag alltid sköt allt framför mig på lördagarna. Någon vilodag skulle man väl få ha. Nu har man helt plötsligt två vilket är helt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0