Kvällspromenad

Har just kommt in från en frisk kvällspromenad med mamma. Det var härligt att få komma ut och röra lite på sig. Tyckte det var så himla fint väder ikväll, solen lyste och allt, så jag sa att vi borde gå ut och gå en sväng. Så vi åkte ner på byn och tog oss en en timmes runda där. Nu känner man sig alldeles fräsch och frisk. Luften är så frisk nu när det är kallt. Hann bli ganska mörkt medan vi gick. Man märker som inte att det mörknar förrän man tänker på det. Går väldigt fort ändå med tanke på att det var ljust när vi började gå.

Idag har allting gått jättebra, nya friska tag sen förra veckan. Den här dagen har bara flugit iväg, jag hann knappt med. Tyckte jag bara hann komma på jobbet så var det dags att åka hemåt igen.
Mamma hade lagat vitlökskyckling med ris och wok idag, riktigt gott! Innan jag åkte hem var jag också förbi på Mio (föredrar fortfarande att säga Möbelcentrum)  en sväng. Såg lite intressanta grejer faktiskt:)


Idag bjuder jag på en bild av min underbart vackra mamma och mig själv.










Och en bild på mig från imorse, men jag ser
nästan lite skelögd ut tycker jag :P




Jaja, nu ska jag spana lite på ellos och se om jag ser något intressant. Ramlar bara in rabatter. Ska höra om mor ska ha något också.
Godnatt! Läggdags om ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0