Tråk

Usch för Idol igår. Blev så himla glad när Anders Bagge sa "Tyvärr Loulou", för då var jag helt säker på att det var Erika som gick vidare, eftersom de sedan även visade att Loulou gick och grät och Erika gick in och såg glad ut. Men så lurades de!! Hur kan man göra så. Då blev man verkligen dubbelt så besviken. Tyckte det var fel av juryn att skicka hem Erika, håller ni inte med att att hon var hundra gånger bättre och hade gjort mycket bättre framträdanden på slutaudition än Loulou!? Jag håller i alla fall fast vid det. Tycker det var många av de som gick vidare som inte alls var bra, men men, det är ju trots allt inte jag som bestämmer. Jag tror att den gamla juryn hade skickat vidare E.
Jätteroligt ändå att det gick så pass bra som det gick men det hade varit roligare om man fick fortsätta se. Nu tänker då inte jag kolla på Idol iaf. Känner att ingen av dem som gick vidare är några större favoriter.

Jaja, äntligen fredag. Ikväll när jag har slutat ska jag bara göra ett besök på Agas och sedan åka hem till Vilhelmina för att tvätta och fixa det sista.
Kände mig lite nere igår, för jag kan inte riktigt tänka mig in i att bo själv och ta eget ansvar, men det ska nog gå bra. Bara man får komma in i det så. Tur att jag har en änglasjäl vid min sida i bra och dåliga stunder.


Har hört att den gamla klassen, eller några utav dem, eventuellt tänkt ses i helgen. Är ju hotellet imorn i Vilhelmina. Får väl se hur dte blir för min del, om jag hinner får det bli, annars får det helt enkelt vara.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0