Han kommer med solsken till mig

.....och hela världen blir så underbar.

Vilken härlig dag! Igen. Har varit många fina dagar på sistone och det är jag glad för. Vet att jag blivit skitdålig på att blogga men jag ids ju inte sätta mig vid datorn bara för att skriva ett inlägg, nej nej,

Helgen var jättetrevlig. I lördags dansade vi till Martinez och åt god mat. Min plan innan var egentligen att åka till östersund och kika på Scotts & Larz-Kristerz men det blev change of plans. Hörde dock att det varit 1800 inlösta där. Men jag hade somsagt trevligt i vilket fall, och fick äntligen dansa med älskling som jag tycker är så mysigt! Så otroligt! Jag älskar att dansa!

Såg på väderleken igår att det skulle bli molnigt, men det har ju varit underbart. Tittar ut genom fönstret nu och ser dock att det börjar komma in en hel del moln på himlen och det blåser lite smått. Det betyder att jag tog mig ut i rättan tid i alla fall. Har både hunnit promenera en timme i solen och även rekat på cykeln litegrann.


Ska väl plocka undan lite här hemma.

Skriver väl någon gång igen när jag känner att det finns något att skriva om.


/ Sabitha


Kommentarer
Postat av: M

precis!

Det går väl sådär, 3:dje dagen än så länge..

får se hur det blir i slutändan. Tanken är att jag ska jobba hemifrån varannan vecka.

Hur är läget med dig?

kram!

2009-04-22 @ 14:08:49
URL: http://t0ken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0