Helgen i Vilhelmina

Denna helg spenderades med mamma och pappa, eller i alla fall hos dem. Har hunnit umgås med både Emelie och Ida. Tur man tar sig tid att träffas ändå, jag tror det behövs!
I lördags var jag och Emelie och käkade mjukglass på Stenmans, min första mjukglass för i år :) Jäkligt gott, men tycker ändå de inte är riktigt goda på Stenmans. Bättre på Tallen, får bli där nästa gång :P
Vi hann surra en hel del, och vi hann även kika lite på Ersboda-IFK Göteborg.

På söndag stod däckbyte, promenad med Ida och biltvätt på min att-göra-lista innan jag drog tillbaka till Dorotea. Hann även veckohandla när jag var framme. Vilket flyt! Sen gjorde jag middag och satte mig ute på vår balkong och käkade, solen stekte verkligen! Härligt. Idag är det dock inte lika muntert ute.





Ja, så här såg det ut igår morse, känns så jäkla bra att skifta däck. Då vet man att vintern är över!



Nej, bort till teven!


Kommentarer
Postat av: Anonym

går inte annat när man lyssnat på det sedan födseln typ, pappa som är influensen där, han kör ju cadillac och allt så ;P

2009-04-27 @ 19:54:12
Postat av: Therése

går inte annat när man lyssnat på det sedan födseln typ, pappa som är influensen där, han kör ju cadillac och allt så ;P

2009-04-27 @ 19:54:37
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0