Ingen sol

Vaknade tidigt idag med :) Är riktigt stolt, men idag väntar jag ju faktiskt besök också om inte alltför länge:) Har hunnit starta tvätten iaf och kommer hinna hämta den med tror jag innan Ida kommer.
Hade hoppats på att få se solen när jag vred upp persiennerna imorse men icke. Det snöar här och jag hör att det är strålande solsken i Vilhelmina. Men det kanske bara betyder att solen kommer hit lite senare. Man får väl hoppas. Är ju inte lika trevligt att promenera när det är dystert ute :P Jag som hade planerat att dricka kaffe ute på balkongen och allt, men jag misstänker att det inte blir av.  Jaja, blir nog en bra dag ändå :) Tror min telefon kommer idag, och jag är överlycklig! Tänk att jag tillslut hittade en telefon jag ville ha, äntligen! Det blir intressant. 

 



Igår var det iallafall strålande väder och jag pysslade på hela dagen med allt möjligt. Köttet blev förvånansvärt bra, hade inte trott det för att vara första gången, men är riktigt nöjd :) Blev jättetrött på kvällen, spelade tv-spel men kunde tillslut inte alls koncentrera mig, så jag gick och la mig.


Så här så det ut på vår balkong igår.

 Lite tomt än så länge men snön har ju just tinat bort. Lite möbler här så kommer det bli perfekt! Härliga tider!
























Jag älskar solen!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0