Soundtracks - One tree hill vol.2

Friends with benefits

Jag vill se säsong 6, NU NU NU och inte sen.
men jag får helt enkelt stå ut. Den som väntar på något gott. Jobbigt bara när man har sträcksett tre säsonger . Idag känner jag mig väldigt trött och slö, göralös. Låg framför teven där det bara visas skit, en massa tv-shop, och ett tag tänkte jag fasen se säsongerna en gång till, från tredje då, men jag gjorde inte det. Bestämde mig för att se Ice Age i stället och upptäckte att jag aldrig sett den. Har haft den hur länge som helst och trott att jag sett den men det hade jag visst inte. Haha, men nu har jag det. Skulle kolla på Våra bästa år sen men då la TV3 av, jag vet inte alls vad som hände.

Sitter här och lyssnar på One tre hill soundtracks, vol. 2, den är faktiskt bra den med. Tycker om ettan, jag tycker om sådan musik. Hade helt glömt bort det. Ännu bättre är musiken när man får höra den samtidigt som man ser serien. Letar efter en låt som jag är bombsäker finns med i One tree hill, men jag kan ju inte sitta och leta igenom varenda avsnitt, kommer inte ihåg vilken säsong den var i. Den har fastnat på hjärnan men jag kan inte orden, jag kan bara nynna på melodin, hur ska jag någonsin hitta den?? Med lite tur kanske jag hittar den tillslut. Vilka problem va :p

Jag vill beställa telefonen, jag har bestämt mig, ska nog göra det ikväll.

Nej, jag kanske snart måste ta tag i disken från igår vare sig jag vill det eller inte.
Ska jag träna ikväll? Ja, det kanske är lika bra, är ju uppehåll nästa vecka så.



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, brukar vara typiskt att man aldrig kommer på vad de heter, och allra värst när man vet att de finns men inte vet var! Man borde egentligen så fort man hör en bra låt, skriva upp annars är det omöjligt:p



Många låtar tycker jag ochså är skitbra i serierna men sen när man lyssnar bara på låten är den inte alls lika bra. De tar ut den enda bra biten på en dålig låt haha :p

2009-04-07 @ 15:52:26
URL: http://anelie.blogg.se/
Postat av: Anna Johansson

Hej!



Nja, jag bor lite överallt. Jobbar jag så bor jag oftast i Vilhelmina, men jag bor egentligen hemma också! Komplicerat :)

2009-04-07 @ 16:12:15
URL: http://annavalmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0