Svettigt

Puh, sitter här och flåsar som en toook just nu. Eftersom jag latade mig hela dagen idag fick jag lite ångest så jag fick för mig att jag skulle jogga till träningen, så jag gjorde det, träna en timme och joggade hem. Det var då till att ta i för att vara jag. Och jag som bruka stanna flera gånger även om jag inte joggar långt för jag tycker det är så jobbigt men idag var jag envis. Joggade i stället lite saktare och stannade ingenting under vägen. Nu är jag stolt....och svettig. Måste hoppa in i duschen med desamma!


Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är häftigt med ett sånt stort intresse, ändå något som får en att minnas någon lite speciellt. :)lite nyfiken på se vad nytt som dykt upp.



På påsk åkte jag till saxnäs med familjen och myste. Härligt att bara få koppla av och mysa :)

2009-04-29 @ 10:10:42
URL: http://anelie.blogg.se/
Postat av: Ida

Du har blivit utmanad :) Kolla min blogg!

2009-05-02 @ 10:22:31
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0