Ännu en 20-åring!

Jag blev ju bjuden till ännu en som blev garv (som Ida sa när jag fyllde år). Sascha fyllde 20 igår och jag var där för att uppvakta honom. Det som var roligt var att han själv inte visste att jag skulle komma dit. Det var supertrevligt, vi åt middag, surrade, fikade och så var¨t det såklart presentöppning. Det som var lite synd var väl att vi bara var två av kompisarna som var bjudna som kunde komma. Men jag tror han var nog så möjd med det :)
Kändes roligt att man hann ses innan det är höst och S drar tillbaka till studierna i Umeå.


Klicka f�r att st�nga bilden
Bjuder på denna bild som är tagen 5 juni 2008 på vår student.





Tack så mycket för gårdagen och Grattis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0