Bilder från min 20-års helg

Jag kallar det för 20-årshelg för att  vi firade ju både lördag och söndag förra helgen.

Lördag 25 Juli 2009


Jag och T åkte till Östersund, där vi först var ute på Lillänge och kikade i affärer. Sedan blev det
Cirkus Scott på Jämtkraft Arena :)



Var utomhus så det var lite kallt trots att vi satt på läktaren som var under tak.



Vi fick se sjölejon, de var så roliga!



..och tre st elefanter!



Efter vi hade sett cirkusen åkte vi in till stan, stgrosade runt en sväng och sedan blev det indiskt på Restaurang Goa.
Mums!








Söndag 26 Juli - Stora dagen



Det blev kaffe, tårta och kakor, mums!


Denna lusekofta fick jag av pappa. Tyckte verkligen den var superfin och det blir nog jättemysigt att ha en sådan till vintern!



Denna vackra blombukett fick jag av pappas morbror och hans fru, S föräldrar. Sen är lika fin idag som den var förra söndag.



Min faster och jag :)



Efter alla hade farit och vi hade ätit middag kom Ida på besök och denna fina korg fylld med gosaker fick jag av henne :)





Jag är väldigt dålig på att ta bilder när jag blir upptagen med allt annat pyssel, men det blev ju ett par st åtminstone.



Det var en kanonhelg med familj, vänner och en massa kärlek! Tack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0