Solen i Vilhelmina

Helgen var underbar! Vi hade det superbra. Solen sken och jag hann  med att städa min bil och tvätta den riktigt, äntligen! Nu fattas bara att jag måste få dit mina nya däck.

Lördagen spenderades alltså med biltvätt, samt att jag och mamma tog en kvällspromenad. Hann även springa lite ärenden på förmiddagen.

På söndag tog vi, jag och mamma,  med oss fika och åkte iväg till rastplatsen där Näcken sitter :P Det började regna men det var ganska mysigt det med.

                                                               


Vi hann även med ett snabbt stopp i Svannäs hos M innan vi for hem för att laga middag :)

                                                 


Helgen var som sagt underbar, får se när man hinner med att åka hem nästa gång. Om det blir före eller efter semestern :D



Nej,. nu är det dags att äta.
Mer uppdatering sen.

Kommentarer
Postat av: Ida



Tack så mycket! Ser ut som ni hade det mysigt ni med :)

Ja det var verkligen hur underbart som helst, längtar mig tillbaka på fjället! Hade kunnat vara där en vecka minst och vandrat :)

2009-08-11 @ 19:04:59
URL: http://cupiz.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, men det är väl nog så storslaget! Kul att bo ihop :] Visst har ni varit tillsammans rätt länge nu? Vad gör du i dorotea då, jobbar du? Jag mår fint, bor och jobbar nere i sthlm medan Robert pluggar. Vi trivs bättre än vi hade kunnat hoppats men visst längtar vi efter norrlandsluft emellanåt ;] Verkar som om du hade en bra helg hemma. Kram

2009-08-12 @ 09:12:05
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0