Träningen

Oj, vad hände med min fantastiska idé att ha en kategori som heter Sabitha sportar när det aldrig blir någon uppdatering där? Nej nu jäklar. Jag kan dock inte räkna upp allt jag gjort sen jag skrev senast i den, men det jag kan säga är att jag varit mycket latare än vad jag var i början av sommaren. Som allt annat så dog det av efetr ett tag, men jag gör så gott jag kan för att röra på mig. Förra veckan blev det löpning runt sjön tre dagar, och nu har jag precis kommit in efter en runda. Men idag gick det riktigt trögt, och det var nog för att det var så pass varmt. 21 grader, inte bra springväder. Jag brukar ändå försöka springa när det är svalt ute.
Hur som haver känns det bra efteråt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0