Vilhelmina

Jag har lite hemlängtan, men jag tror jag åker hemöver till helgen så det blir bra. Så man får rå om mamma och pappa litegrann också. Kan inte fatta att det börjar närma sig ett år sedan vi flyttade. Tiden rusar verkligen iväg.
Jag har lite för mycket planer för helgen också så jag får se om jag hinner med allt, eller ja, nog hinner jag men man vill ju ta det lite lugnt också :P Ska försöka att åtminstone tvätta bilen, men skulle helst ha rubbat och vaxat den, samt städat inuti. Och viktigast av allt så ska jag skifta däck, snäll som pappa är har han köpt däck till mig i födelsedagspresent iår också. Tycker det är en bra grej att önska sig :) Mina framdäck är verkligen helt slut.

Sen så saknar jag Ida! I sommar har vi verkligen inte hunnit ses mycket så jag hoppas att jag hinner svänga förbvi där en sväng på söndag innan jag åker mot Dorotea igen, om hon är hemma förstås.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad söt du är! Saknar dig med. Det var riktigt synd att vi inte kunde träffas idag. Men innan du far utomlands ska vi hinna träffas i alla fall en gång, så detså! :)

2009-08-09 @ 20:45:35
URL: http://cupiz.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu blir jag nyfiken, var har du flyttat? Och är allt bra med dig?

2009-08-11 @ 13:28:47
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0