Dagen före Julafton!

Jag sa i morse till T att jag inte tyckte det kändes som det är julafton imorgon. Och jag vet precis varfr jag känner så, för att man arbetar idag, precis som en vanlig dag. Annat var det när man pluggade, då var man ledig den här dagen och man kunde njuta av julkänslan och bara koppla av.
Men julkänsla har jag ordnat mig iår, och julstämning har vi verkligen i vårt lilla bo. Ikväll ska vi spela Bingolotto, det är ju uppesittarkväll, kommer bli mysigt!

Tänk! Det är ju julafton imorgon! Vilket mys! Först julfrukost hos svärfar, sedan åker vi båda till mor och far i Vilhelmina, och jag blir ju kvar där över julen :)


God jul allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0