Julgranen

Nu har vi riktigt julmys hos oss. Min lilla bordsgran (vilken är den enda julgran vi har) har fått åka fram ikväll. Slog på stort och köpte nya julgranskulor (bruna och guldfärgade) och guldglitter till den när vi var på maxi i umeå. Hade så gärna velat köpa en stor julgran, men det får vänta till nästa år tror jag. Kände att jag inte riktigt kunde bestämma mig när vi stod där på maxi, och sedan så är det ju inte bara en gran som behövs utan rubbet, julgransmatta, julgran, belysning, kulor, glitter, spira eller stjärna. Så jag satsar på det till nästkommande jul. Tillsvidare tycker jag vår pyttegran duger gott och väl :) Vi firar ju inte jul i lägenheten så.


Så här ser den ut:



 20 st små julkulor. Kostar 29,90 :- på Maxi Stormarknad.




Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0