Läggdags! Snart helg..

Efter, som vanligt, en massa pyssel och knåp ska jag inta sängposition och sova. Sista arbetsdagen innan helg imorgon, och även sista i Dorotea för ett bra tag framöver. Kommer framledes i ca 2 mån vistas på kontoret i Åsele. Det kommer nog bli kanon det med!

Efter jobbet idag stack jag direkt till mb och deltog i först aerobics och sedan spinning. Lammen i benen for jag hem, duschade, tog fram dammsugaren och dammsugade lite snabbt. Sedan blev det knäck-kokning samtidigt som jag prydde våra väggar med lite tavlor. Nu har jag kommit igång på riktigt...snart är allt fullbordat i lägenheten. Fast det har det egentligen varit mest hela tiden frånsett att det varit ganska tomt på väggarna.

Nu sitter jag här och bloggar en snabbis innan jag ska lägga mig.

Imorgon åker jag till Vilhelmina över helgen. Ida, vi kanske hinner ses å drick na kaffe?
Har lite dåligt samvete över att jag varit dålig på höra av mig till min kära vän Ida, och att vi inte hunnit träffas på senaste tiden. :(


Bilder har jag tänkt lägga upp, men det får bli en senare fråga.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0