Nu ska ni få höra...

Det var inte nådigt vad helgen hade att bjuda på. Det blev väldscupen i skidskytte som lockade och vi åkte till Östersund på lördag för att titta. Det var en upplevelse må jag säga! Och vilket drag det var i publiken! Helt otroligt roligt att göra något så annorlunda. Man får en helt annan känsla, och det är riktigt rolígt. Man tror dock inte riktigt på att det är våra kända ski¨dåkare man kikar på men det är ju på riktigt så. Nu skulle man bara ha fått åka och se en riktig fotbolls och hockeymatch också :P


Så här såg det ut:




Efter att ha varit ute i ca 5 timmar for vi in till stan till restaurang Goa, den indiska som jag och älsk åt på när jag fyllde 20.  Mätta och belåtna åkte vi hemöver, och då var det bara sängen som väntade. Oj vad trött jag var eftetr en så spännande dag.


Vilken lyckad helg!


Idag har jag kokat benkött, bakat chokladsprits, gjort ischoklad och tryffel.
Den här veckan kommer jag jobba i dorotea, känns bra!


Simning imorn kväll med S. Vilhelmina på tisdagkväll då mamma fyller år.


Ha en bra start på veckan!



Kommentarer
Postat av: Ida

Sabitha du är så duktig! Önskar jag kunde ta mig i kragen och baka lite också!

Spännade det lät med skidskyttet:)



Kram

2009-12-07 @ 09:00:36
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0