Bilbesiktning

Idag ska bilen besiktigas, vilket förhoppningsvis kommer gå som en dans. Sedan åker jag väl tillbaka mot Dorotea, känns jobbigt om jag ska stanna, blir 11 mil till jobbet imorgon då. Dessutom har jag bara typ långkalsonger med mig så då skulle jag måsta göra ett stopp för att byta om i Doro, nej, bättre planerat till nästa gång i sådana fall.

Gårdagen var riktigt trevlig!
 Anlände i Vilhelmina kring 11.00, for för att hämta Ida och sedan blev det promenad trots att det var så jäkla kallt. Skulle ha haft kameran, såg verkligen ut som en snögubbe. Sedan blev det lunch på Stenmans, panerad sejfilé, hur gott som helst! Där satt vi och surrade i typ 2 och en halv timme :P Förstår inte hur mycket det kan finnas att prata om. Det är så trevligt att det finns någon som verkligen lyssnar på allt man säger. Så tack så hjärtligt för gårdagen Ida! Det får vi göra om.

I övrigt har jag inte så mkt att tillägga. Det får bli senare när jag vet om min stjärna klarat sig hos farbror bilprovningsdoktorn.



Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ida

Men tack detsamma Sabitha! Vet inte vad jag skulle ha gjort utan våra pratstunder, de är mer än välbehövliga! Det är så skönt att få prata av sig lite emellan varven! ;) Hoppas det inte dröjer länge tills nästa gång :D

2009-02-19 @ 10:20:09
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0