Dålig start

Usch vilken dålig start på denna dag. Verkligen!
Vaknade första gången kl 4 i morse och kände mig nästan bakfull, alldeles torr i halsen och jättetörstig! Så jag klev upp och hämtade en vattenflaska och hällde i mig en massa vatten. Sedan somnade jag igen.

Råkade sedan sova lite för länge för jag var hur trött som helst, ögonen kändes nästan obefintliga. Var ändå snabb att klä på mig och fika frukost så jag var klar i tid, men då kändes kläderna obekväma och jag bytte lite snabbt. Kändes som ingenting passade idag och jag kände mig verkligen som ett svullo. Dessutom ser håret förjävligt ut!! Trots att jag tvättade det igårkväll. Tror jag måste klippa mig snarast, har ju ändå gått tre månader nu så det är dags. Det är den här jävla vintern och kylan som gör att det inte går sköta det på något sätt, det blir elektriskt och jävligt! 


Vred upp persiennerna i sovrummet och upptäckte att bilen knappt syndes under all snö, det hade vräkt ner i natt, så det var bara att springa ut och sopa. Funkade inte att skrapa det lilla snölager som fastnat på rutan för det packades hela tiden ihop snö på isskrapan och det enda resultat som visades på rutan var små ränder. Använde i syället vanten och gnuggade bort så jag åtminstone såg något.

Kom efter många om och men iväg betydligt senare än jag planerat och väl framme i Backe står någon på min parkeringsplats!!!!!! Gaaaaaah, kan det bli värre. Jag hatar problem på morgonen!



Dessutom så är det verkligen skitväder jämt! Man blir inte annat än deprimerad varje morgon man vaknar. Såg på vädret i morse att det skulle bli soligt i morgon och typ -10. Jippi! En enda dag som man kan vara någorlunda på gott humör.


Hoppas dagen inte fortsätter som den börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0