Första solstrålarna?

Det har varit otroligt vackert och härligt väder idag så jag passade på att hänga med mamma på hennes promenad. Vi gick i 1 timme och 20 minuter typ. Känns riktigt bra. Det innebär alltså att jag hunnit med att promenera både igår och idag. Känns verkligen som att det var årets första riktigt soliga dag. Tror nästan knappt att det varit fint väder sedan årsskiftet. Det har varit grått och trist, så jag hoppas verkligen vi får se lite mer sol framöver. En ny månad har inletts och det känns rätt bra. Tiden går fasligt fort, vilket inte är lika bra.

Vi har just sett färdigt Anne på Grönkulla och det var verkligen sevärda filmer. Tror jag måste läsa böckerna. FIlmerna var sammanlagt 10 timmar långa, men helt underbara!

Är fortfarande kvar i Vilhelmina men snart bär det nog av mot Dorotea igen. Men innan dess ska jag äta mat och sedan åka och småhandla lite på Komsum. De har ju haft bra erbjudanden i veckan så det är bara att hoppas på att det finns kvar något av det jag tänkt köpa.


Imorgon börjar en ny vecka. Nya friska tag!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0