Hälsan går först

Jag känner mig såå duktig. Har beslutat mig för att inte äta sötsaker på ett tag, och ett sockerberoende är inte det lättaste att bli av med. Man kan ju i princip säga att man blir beroende kring jul för då äts det knappt annat än socker tycker jag. Men nu är det andra bullar som gäller.
Idag har jag hunnit med att promenera, byta gardiner, laga mat och varit på spinning. Känns riktigt bra. Varf otroligt härligt ute idag måste jag säga trots att det var -20. Men solen värmer på rätt bra.

Nu väntar en lugn kväll. Hade tänkt sätta igång att städa men jag har ju morgondagen också. Storstädade iofs förra veckan men jag tycker det är bra om man städar lite en gång i veckan så blir det inte så jobbigt.

Helgen hemma i Vilhelmina var lika underbar som vanligt. Hann med att ta några få kort på söndag då det var så otroligt fint väder.



Syns inte så bra på bilden men jag tycker vi har så otroligt fin utsikt hemifrån mot Vilhelmina. Jättevackert när det är klart på himlen.


















Helgen närmar sig. Endast tre dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0