I know I can make you happy

Nu har jag en liten paus från allt jag ska göra. Måste andas litegrann. Har precis ätit gröt, tycker det är en bra lunch. Har även hunnit vara till sweet på busstation och handlat. Nu ska jag sätta igång med allt vad jag pysslar med på allvar!
Fick ett samtal imorse också och det var Gunnar som ringde och sa att han och faster skulle komma hit och hälsa på. Det blir nog bra, för de har ju inte hälsat på sedan jag flyttade så det blir första gången de får se vår lägenhet :) Tänkte att jag skulle baka Blåbärskaka och bjuda dem på. Det var faktiskt T som gav mig idén.

Dessutom har jag en liten överraskning på gång till honom. Det har lite med alla hjärtans dag att göra, även fast det bara är en fånig dag, men jag har inte bestämt om han ska få se överraskningen idag eller på lördag. Men jag kan ju aldrig hålla mig så det blir nog idag :) Kan ju inte skriva vad det är här eftersom han kanske läser :P


Han aldrig städa garderoben och toaletten igår så idag får det bli en komplett städning, när vi får besök och allt.



Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0