If every day could be like this

Oj oj oj, vilken underbar dag! Igår var jag på¨så dåligt humör men idag är allt på topp, men precis som jag nämnde i mitt ilskna inlägg igår så är det ju bara en dag som det är så här, men jag hoppas verkligen på bra väder till helgen. Nu tycker jag att solen kan stanna ett tag. Såg dock på väderprognosen igår att det skulle bli mulet igen imorgon. Är jag förvånad?

Har i alla fall precis satt mig till ro efter en timmes kvick promenad. Tyckte att det kändes som jag gick väldigt långt på kort tid så jag är riktigt nöjd. Har även hunnit starta första tvätten. Trodde jag skulle kunna få i både sängkläderna och handdukarna och duschdraperiet i en tvätt men icke. Det var nog bara för att jag var lat jag trodde det, men nu när det är en sådan vacker dag har jag ingenting alls emot att gå ut och hämta tvätten två gånger.
Tycker jag har varit väldigt duktig med att byta sängkläder med jämna mellanrum. Fast det är lite roligt för jag tror att jag använder Timmys täcke mer än mitt, så det är väl bara hans sängkläder som blir smutsiga :P Nu när jag är ledig så ligger jag och sover på hans sida när han har farit på jobbet. Haha. Ja nu har man i alla fall hunnit ett varv med alla sängkläder så äntligen är vi tillbaka på favoriterna igen. De bruna som vi hade allra först när vi flyttade in. Men jag har tänkt ut att man måste ju variera ändå, även fast man har favoriter.

Den här dagen har jag lite småfix som jag tänkt ut att jag ska hinna med, men jag har försökt att inte planera in alldeles för mycket. Jag stressar ju mer när jag är ledig än när jag jobbar har jag märkt :P
Men det är bara att sätta igång. 16.30 är det dags för Spinning igen. Den här veckan blir det nog ingen aerobics:/ Ska ju till Umeå på torsdag så jag misstänker att jag varken hinner eller får eller orkar träna då. Men ödet får väl avgöra.
Idag slipper jag laga mat också för vi har en massa rester :) Men imorgon måste jag nog göra crêpes igen trots at det inte var alltför länge sen, märkte att jag hade en frp rökt skinka som går ut nu, så det är bara attg göra något av den :)


Nu ska jag försöka se om jag hittar lite bra musik så jag har något att lyssna på när jag är helt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0