Jag har lite att göra

....så för en gångs skulle ger jag mig på en sån här dum grej, för nu handlar det ju om oss båda <3


Vad heter ni? Sabitha och Timmy
Hur träffades ni? Han gick tredje året när jag gick första. Vi lärde känns varandra och jag föll pladask, och jag var upptagen för tillfället :/ men drömmen blev sann när känslorna avslöjades. Tror inte riktigt jag visste om att jag var kär i honom, trots att alla i min omgivning verkade fatta :P haha
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år 6 månader och 4 dagar
Är ni förlovade? Nej nej
Bor ni ihop? ja
Har ni barn? Nix
Har båda körkort? jajemen
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut, helt oförglömligt!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Tror det var han :)
Vem är äldst? Timmy
Vilka stjärntecken är ni? Lejon och Fisk
Vem fyller först på året? Han
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? ingen av oss
Håller ni i handen på stan? ibland, och ibland inte
Kände ni varann innan ni blev ihop? Mycket väl
Vad har ni gemensamt? Mycket och lite
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja, det tror jag nog, men det var omedvetet. Jag visste det inte förrän ett halvår senare :P
Har ni någon speciell låt? Kiss - Forever
Har ni stora framtidsplaner? vi lever nog bara i nuet
Har ni gråtit i varandras armar? har vi? Kanske
Har ni varit utomlands tillammans? Nej , men det är en av mina största önskningar.
Vilket är ert bästa minne? Finns alldeles för många, kan inte välja
Vem lagar bäst mat? Jag lagar of´tast mat men jag kan nog inte säga att jag är bäst. Vi är bra på olika rätter.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser på tv
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 5 mil (12 om man räknar till Borgafjäll)
Blir du lätt svartsjuk? ja, väldigt lätt
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha, Jag. Timmy brukar berätta lite då och då vad jag har sagt.
Läser ni varandras SMS? Kanske ibland.





Rolig grej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0