Krassel krax

Huvva, har känt mig ganska krasslig hela dagen, eller faktiskt i två dagar nu, och hoppas verkligen att det inte bryter ut till någon brakförkylning, det harf jag inte tid med. Och framförallt ingen lust med.
Har jobbat i Backe idag, har gått jättebra. Jobbar imorgon med så jag funderar på att snart ta mig ett bad och gå till sängs. Är så skönt om man gjort bort att duscha på kvällen så slipper man frysa ihjäl på morgonen. Har dessutom hört att det blir kallare imorgon. Typ mot -30 eller kallare. Hade så gärna gått på aerobics ikväll men tror inte det är så smart om man är halvsjuk, om man inte vill bli värre förstås. Nej, nu ska jag krypa ner i soffan och vänta på att Timmy ska komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0