Morgonstund

Ska skriva ett inlägg lite snabbt, har nämligen en hel del planer för förmiddagen. Jobbade igår men är ledig i två dagar nu. Vaknade trots det med T och satte igång att stöka fram frukost och diska. När han stack på jobbet började jag göra iordning tvätten så nu har jag just varit ner till tvättstugan och startat en tvätt. Nu har jag tänkt ta mig en dusch och kring nio ta mig till förra arbetsplatsen för att introducera en grej eller vad man ska säga. Sen undrar jag när Salong Klipp till öppnar, är ju drop in idag och jag skulle gärna hinna med att toppa håret innan jag åker till Vilhelmina där jag ska promenera och käka lunch med Ida. Blir trevligt det! Vi har nog minst lika mycket att surra om även om vi träffats ganska nyss. Känns bra att vi lyckats träffas lite oftare på senaste tiden.
Imorgon ska jag på Bilprovningen med min stjärna, hoppas den går igenom, men det tror jag nästan :)
Jaja, nu får det vara nog, in i duschen, men först en bild på min överraskningen till sweet förra veckan. Det var dumlekakor med hjärtan på som jag gjorde, för han tycker ju så mycket om dem :) Och så var det ju alla hjärtans dag på lördag.


Ma höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0